Ben jij een administratief talent met oog voor detail en gevoel voor mensen? Zoek je een veelzijdige functie waarin je het ene moment bezig bent met de salarisadministratie en het volgende moment een nieuw teamlid verwelkomt? Dan hebben wij de perfecte rol voor jou.
Als Administratief medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert administratieve precisie met een dienstverlenende instelling en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jouw taken zijn onder andere:
Voor deze functie zoeken we iemand met minimaal vijf jaar ervaring in een administratieve rol, bij voorkeur binnen HR of salarisadministratie. Je werkt secuur, zelfstandig en behoudt het overzicht, ook wanneer er veel tegelijk speelt. Ervaring met SnelStart is een pre. Als je hier nog niet mee gewerkt hebt, is het belangrijk dat je snel leert en uiterst nauwkeurig kunt werken. Je bent daarnaast communicatief vaardig en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie.
Een informele werksfeer, waarin hard gewerkt wordt maar ook ruimte is voor plezier en eigen initiatief
Wij zijn AutoVendi, specialist in de online bemiddeling van autoverkoop. Onze informele bedrijfscultuur stimuleert persoonlijke groei en medewerkerstevredenheid. We bieden een inclusieve werkomgeving waar successen samen worden gevierd, van bedrijfsfeesten tot borrels. We waarderen en ondersteunen iedere collega’s professionele ontwikkeling en investeren in jouw toekomst bij ons.
Jouw vrienden zouden jou als volgt omschrijven!
Je bent een aanpakker die geniet van multitasken. Organiseren is je tweede natuur, en je hebt humor en een warm hart voor mensen.
Ben jij deze persoon en ben je al enthousiast? Wacht niet te lang!
Vul hieronder je contactgegevens in, klik op de ‘solliciteer nu’ knop in ons menu of stuur je motivatie & CV naar hr@vendiconcepts.nl!
Neem contact op met ons.
Heb je vragen, suggesties of twijfels? Laat het ons weten!