Werken bij AutoVendi

HR & Finance medewerker

Ben jij een administratief talent met oog voor detail en gevoel voor mensen? Zoek je een veelzijdige functie waarin je het ene moment bezig bent met de salarisadministratie en het volgende moment een nieuw teamlid verwelkomt? Dan hebben wij de perfecte rol voor jou.

Als Administratief medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert administratieve precisie met een dienstverlenende instelling en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jouw taken zijn onder andere:

  • Opstellen van arbeidscontracten en het verwerken van mutaties in personeelsdossiers
  • Verwerken van gegevens voor de salarisadministratie en het bijhouden van ziekmeldingen, uren en afwezigheid
  • Verwerken van inkomende facturen en afhandelen van externe incassodossiers
  • Maken van vakantie- en avondplanningen en het bewaken van de personeelsbezetting
  • Ondersteunen van het wervingsproces door het voeren van telefonische intakes en het plannen van kennismakingen
  • Verwelkomen van nieuwe medewerkers en verzorgen van een goede onboarding
  • Bijhouden van HR- en kantooradministratie in systemen
  • Voorbereiden van maandrapportages en ondersteunen bij financiële administratieve taken
  • Contact onderhouden met scholen rondom BBL-trajecten

Voor deze functie zoeken we iemand met minimaal vijf jaar ervaring in een administratieve rol, bij voorkeur binnen HR of salarisadministratie. Je werkt secuur, zelfstandig en behoudt het overzicht, ook wanneer er veel tegelijk speelt. Ervaring met SnelStart is een pre. Als je hier nog niet mee gewerkt hebt, is het belangrijk dat je snel leert en uiterst nauwkeurig kunt werken. Je bent daarnaast communicatief vaardig en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie.

  • Een goed salaris, passend bij je ervaring en verantwoordelijkheden
  • Flexibele werkuren: 24 tot 40 uur per week
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Vakantiegeld en een goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding

Een informele werksfeer, waarin hard gewerkt wordt maar ook ruimte is voor plezier en eigen initiatief

Wij zijn AutoVendi, specialist in de online bemiddeling van autoverkoop. Onze informele bedrijfscultuur stimuleert persoonlijke groei en medewerkerstevredenheid. We bieden een inclusieve werkomgeving waar successen samen worden gevierd, van bedrijfsfeesten tot borrels. We waarderen en ondersteunen iedere collega’s professionele ontwikkeling en investeren in jouw toekomst bij ons.

Jouw vrienden zouden jou als volgt omschrijven!
Je bent een aanpakker die geniet van multitasken. Organiseren is je tweede natuur, en je hebt humor en een warm hart voor mensen. 

Ben jij deze persoon en ben je al enthousiast? Wacht niet te lang!

Vul hieronder je contactgegevens in, klik op de ‘solliciteer nu’ knop in ons menu of stuur je motivatie & CV naar hr@vendiconcepts.nl!

Neem contact op met ons. 
Heb je vragen, suggesties of twijfels? Laat het ons weten!

Snel sollicitatie